niedziela, 28 kwietnia 2013

Friends

To książka do której zabierałam się 2 razy... Raz w zeszłym roku, a później - miesiąc temu. Przed państwem...

"Przyjaciele"!!!

( wydawnictwo: Literatura
  autor: Grzegorz Kasdepke & Mira Stanisławska-Meysztowicz)

Do nudnej kamienicy w Warszawie mieszka czwórka przyjaciół: Tomek, Patti, Jacek i Wojtek. Gdy wprowadza się niezwykła dziewczynka Ania ze swoją rodziną, zaczynają się dziać dziwne rzeczy... Dozorca Franciszek jest mniej naburmuszony, Wojtek zamiast czytać wpatruje się w okno nowej mieszkanki kamienicy, Patti jest strasznie rozdrażniona a Tomek jest bardzo skory do pomocy. Czy Ania z mamą są czarownicami? Dzieje się dużo rzeczy  czyli m.in.: Wycieczka do ZOO z małą zgubą, pływanie w Wiśle, niezbyt planowana wycieczka do Brzozowa i kilka niespodzianek. Ale tego nie zdradzę, musicie sami przeczytać!

Moja ocena: 8/10

Za jakiś czas dodam moje własne rysunki bohaterów, ale na razie skaner nie jest podłączony...


EDIT: Po męczarniach przy podłączaniu skanera i obracania obrazka oto moje "dzieła":


4 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa Twoich rysunków :-)
    Supernauczyciel

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety trzeba będzie na nie poczekać, bo tata nie miał czasu podłączyć skaner i nie wiem czy będzie go miał. Ale ołówek w ruch i rysować obrazki, Zosiu! (Bo muszę je narysować raz jeszcze... Za małe wcześniej były.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są fantastyczne! Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń