poniedziałek, 9 września 2013

LIEBSTER AWARD

Czecho. Z przyjemnym zaskoczeniem przyjęłam fakt o tym, że dostałam nominację do Liebster Award od Oliwii z Kącika Naszych Książek. Dzisiaj zamiast recenzji napiszę "takiego cośka" (bo jak to inaczej nazwać?) .
A teraz zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Odpowiedzi:

1. Co ostatnio miałaś w ustach?
 - Kasztanka z Wawelu.

2. Uzależnienie?
 - Od książek.

3. Miejsce za które oddałabyś daną chwilę? 
- Łóżeczko w pokoju.

4.Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka? 
- Zakładam okulary. :-)

5.Jakie ostatnie powiedziałaś zdanie? 
- "Karola, ciszej!"

6.Zostaje ci miesiąc życia. Co robisz? 
- Co tylko się da.

7.Dlaczego piszesz bloga?
- Jakoś tak.

8.Ulubiony cytat.? 
-Zaczerpnięte z zeszytu koleżanki: 
"Jak to się dzieje, że nikt mnie nie rozumie, a wszyscy mnie uwielbiają?" Albert Einstein

9.Oszczędzanie czy wydawanie?
-Oszczędzanie i trochę wydawania.

10.Podoba Ci się Twoje imię? A jeśli nie to jak chciałabyś mieć na imię?
- Podoba mi się. Zofia (grec. Sophia - mądrość, co, nie chwaląc się trochę do mnie pasuje)

11.Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
- Na teraz nie umiem powiedzieć, potem może napiszę.

A teraz nominacja. Wyszła dość śmieszna sytuacja, bo jedyny blog, który ma podobną 
(niestety nie mniejszą) liczbę obserwatorów, nominował mnie, całe szczęście do innego "cosia: The Versatile Blogger Award" oraz dostał już od kogoś innego nominację. Uff... Ale się rozpisałam. Mam nadzieję, że się pokapujecie.

Miało być 11, ale zasłońcie sobie jedną jedynkę i będzie "gitara".



(Aleksa, przepraszam, ale chyba możesz dodać drugi podobny post. Nie musisz. No i przepraszam, że nie napisałam Twojej nominacji, ale miałam problem z komentarzami. Gdyby nie one dawno bym dodała... Ale na pewno za jakiś czas dodam.)

Moje pytania:
  1. Jaka u Ciebie pogoda?
  2. Którego zapachu nie cierpisz?
  3. Na urodziny dostałaś tylko szpilki. Co robisz?
  4. Jakiej pasty do zębów używasz?
  5. Twój wzrost i rozmiar butów?
  6. Musisz dać fant na loterię. Co dajesz?
  7. Z kim ostatnio rozmawiałaś?
  8. Dostajesz jedyną w życiu szansę ulepszenia swojego życia. O co prosisz?
  9. Masz zrobione zadanie domowe. Jeśli nie, to z czego?
  10. Jakiego koloru masz bluzkę?
  11. Lubisz matmę?

5 komentarzy:

  1. Cześć :). Chciałam się upewnić bo nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, bo link bloga, który nominujesz jest do bloga Oliwii,a tekst pod nim skierowany do mnie. Czy ta nominacja jest dla "Królestwa Książek"? Jeżeli tak to oczywiście bardzo dziękuję i jak tylko znajdę chwilę to odpowiem na pytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do "Królestwa Książek" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam tu przypadkiem, ale muszę to napisać: masz świetną nazwę bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksa - przepraszam za błąd, to dla Ciebie. Już zmieniam...
    kasjeusz - dzięki, wymyślone w łóżku, prawie na śpiąco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś niezłe zamieszanie powstało :-)
    Kiedy kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że długo nie pisałam, ale szkoła, konkursy... Obiecuję, dzisiaj będzie następny :)

    OdpowiedzUsuń