środa, 3 kwietnia 2013

A teraz coś dla maluchów...

Ostatnio zainteresowałam się książką, którą mama kupiła mojej kuzynce.

"Naciśnij mnie"

( wydawnictwo: Babaryba
  autor: Herve Tullet )

Jest to książka edukacyjna dla maluchów w wieku 2-4 lat. Na jej kartkach znajdziemy...tak, tylko kolorowe kropki :) . W dolnej części napisane są polecenia, które trzeba wykonać. Po naciśnięciu żółtej kropki i przewróceniu kartki "zmienia" ona kolor na czerwony lub niebieski. Maluchy wierzą, że gdy wykonają polecenia, które książka im "dyktuje" z kropką na prawdę dzieją się te rzeczy. Wydaje im się to niezwykłe. Książka wydana jest w 2 językach jednocześnie. We francuskim bodajże. :)


Ja sama się uśmiałam i doceniłam pomysł autora.

<------ to film w którym pokazane jest więcej. :)

         Moja ocena: ZDECYDOWANIE 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz