czwartek, 5 września 2013

Kolejny prezencik a druga pożyczona... Wiecie o co chodzi.

Dzisiaj opiszę książkę - prezent od wydawnictwa Zakamarki i drugą, ale z biblioteki.

Magiczne tenisówki mojego przyjaciela Percy'ego

( wydawnictwo: Zakamarki
  autor: Ulf Stark )

Ulf chodzi do Szwedzkiej szkoły. Gdy do jego klasy dołącza nowy chłopak, życie Ulfa nabiera tempa. Percy umie się bić, jest trochę pyskaty i potrafi świetnie chodzić po równoważni.
A co najdziwniejsze, Percy chce się z Ulfem przyjaźnić! Ulf zazdrości nowemu koledze umiejętności. Wtedy Percy zdradza mu swoją tajemnicę. Cała siła tkwi w starych, znoszonych trampkach, które ma na nogach. Czy Ulfowi uda się je zdobyć? Tak. Odda za buty więcej niż myśli. Tylko co z tego wyjdzie???

Moja ocena 9/10

str. 44
" - Chcesz prowadzić? - powiedziałem do Percy'ego.
Bez słowa usiadł za kierownicą."

DZIĘKUJĘ!

Amelka

( wydawnictwo: Egmont
 autor: Katarzyna Majgier )


Amelka to dziesięciolatka z wielką fantazją. Ma pięcioro rodzeństwa i zwariowanych kolegów. W wolnych chwilach pisze wiersze i powieści. Próbuje namówić rodzeństwo i przyjaciół do robienia teatrzyków ale oni nie są do tego chętni. Pojawia się szansa na pokazanie swoich umiejętności gdy do wsi przyjeżdża ekipa filmowa, by nakręcić film kostiumowy. Amelka wygrywa casting i gra główną rolę. Lecz po filmie "woda sodowa uderza jej do głowy" jak to nazwała jej mama. Amelka porzuca kolegów na rzecz pyszałkowatych dziewczyn.
Więcej nie przeczytałam bo się oburzyłam zachowaniem bohaterki. Pewnie też to macie. Przy jednych książkach się płacze, przy drugich śmieje, a przy jeszcze innych się denerwuje.

Moja ocena 6/10


str 44
"Pomyślałam, że to świetna okazja, żeby poprosić go o autograf, ale niestety, nie wzięłam ze szkoły ani zeszytu, ani długopisu."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz