niedziela, 19 maja 2013

A teraz coś z innej beczki

Przepraszam że długo nie pisałam, ale miałam tyle konkursów (plastycznych i nie tylko) że nie było czasu...
Wklejam tu mój wiersz który napisałam na konkurs literacki "Niezapominajka. Miejsce, do którego chętnie wracam" organizowanego przez GOK(Gminny Ośrodek Kultury) w Goczałkowicach i gospodarstwo szkółkarskie KAPIAS. Polegał on na napisaniu wiersza na ten właśnie temat.

Oto moja praca:





                                               Książkowe podróże

Kiedy siadam w moim wygodnym fotelu,
I otulam się miękkim kocem,
To czuję się jak w prawdziwym hotelu.

            Gdy otwieram „Książkę o pewnej dziewczynie”,
            I z namaszczeniem zaczynam ją czytać,
            Czuję się jak w mlekiem i miodem płynącej krainie.

Z „Przyjaciółmi” z podwórka przeżywam przygody,
Odkrywamy razem tajniki lasu,
I zrywam z nimi przepyszne jagody.

            Z „Jaśkami” wyjeżdżam wysoko w góry,
            W ciasnym wagoniku,
            Wnet śmiechem rozbijam najwyższe nawet mury.

W windzie szalonej „Charliemu” towarzyszę,
Gdy wracał do fabryki,
I listy dziękczynne za czekoladę piszę.

            Pomagam „Zośce” zostać Wspaniałą,
            Bo jej się nie udaje,
            Chociaż okazji nie jest mało.

Gdy przeżywanie przygód męczy już mnie,
Powracam do świata teraźniejszego,
Że byłam w tych krainach cieszę bardzo się.

            Ten fotel i ta książka są rzeczami wspaniałymi
            Choć wiele ludzi zamienia je na film,
             mam wielką nadzieję, że nie staną się zapomnianymi…

Mam nadzieję że się wam spodobało. :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz